Zanimljive priče o nastanku imena svetkih brendova na preko 400 stranica BRENDOPEDIJE Milana Miličića

Promocija knjige Milana Miličića o nastanku imena poznatih svetskih kompanija, BRENDOPEDIJA.

Četvrtak 19. mart, 19.00
Klub Magistrala Dragan Ve Ignjatović
Predstavljanje knjige Milana Miličića BRENDOPEDIJA
Učestvuju: Vojislav - Voja Žanetić, Gordana Milosavljević i autor

Brendopedija je knjiga o nastanku imena poznatih svetskih kompanija i njihovih brendova. To je zbornik od preko 400 zanimljivih priča o načinu na koji su svetski poznate kompanije dobijale imena. Od početka robno-novčane privrede do danas postoji preko milijardu raznih brendova, imena, naziva. Samo mali broj njih i danas nešto znači, a neuporedivo veći broj je zaboravljen. Neki brendovi su označavali, i još uvek su sinonimi za trajne vrednosti. Oni su zaslužili da se od njih sastavi kvalitetan katalog, jedan vid svedočanstva vremena (u kome je ime onoga što se kupovalo i kupuje, u ogromnoj većini slučajeva, značilo i znači više od imena samog kupca).

Milan Miličić, MSc (1972, Beograd) radio je na rukovodećim poslovima prodaje i marketinga u kompanijama ComTrade Group, Genel Group, Asus West Balkan, EUnet Group. Ujedno je bio novinar, urednik i voditelj na RTV Pink i BK TV. Trenirao je plivanje, igrao folklor u AKUD Branko Krsmanović, bavio se manekenstvom. Piše kolumne u stručnim časopisima.

 

Top