KAKO ĆE IZGLEDATI BUDUĆNOST KULTURE UKOLIKO ONLAJN TREND NJENOG PLASMANA POSTANE SVAKODNEVICA?

Sreda, 24. mart

20.00, Fejsbuk i Instagram

Učestvuju: prof. dr Nataša Simeunović-Bajić i Srđan Obrenović (Izvršni producent BDP)

Kada ima kulture niko ne primećuje, a kada nje nema – primećuju svi.

Kriza izazvana pandemijom Korona virusa zaustavila je mnogobrojne događaje u kulturi, primorala ustanove i organizacije da premeste programe u virtuelno okruženje i praktično sprečila mobilnost aktera kulturne i umetničke scene.

Većina ustanova u Srbiji (jednako poput onih u inostranstvu) reagovala je na novonastalu situaciju hrabro ušavši u virtuelni svet, u želji da svojoj publici, ali i široj javnosti pruži kvalitetne sadržaje.

Potencijalna pitanja:

Kako će se na klasičnu reprezentaciju kulturnih sadržaja odraziti njen ulazak u virtuelni prostor? Sa promenom uslova rada, menja se i kulturna praksa. Koliko je kultura spremna na te promene? Ko su konzumenti ovako plasiranih kulturnih sadržaja i da li puštanje kulture u digitalni prostor otvara mogućnost da redovni konzumenti kulturnih sadržaja postanu i oni koji nisu bili posetioci kulturnih institucija? Ako postavimo hipotezu da će se vremenom promeniti prostor prezentacije kulture, način njenog plasiranja i recepcija publike, kako će opstati umetnici, kulturni radnici i institucije kulture? Načini na koje su se profesionalci u kulturnim i kreativnim industrijama nosili sa izazovima u promenjenim uslovima rada.

Top