Занимљиве приче о настанку имена светких брендова на преко 400 страница БРЕНДОПЕДИЈЕ МИлана Миличића

Промоција књиге Милана Миличића о настанку имена познатих светских компанија, БРЕНДОПЕДИЈА.

Четвртак 19. март, 19.00
Kлуб Магистрала Драган Ве Игњатовић
Представљање књиге Милана Миличића БРЕНДОПЕДИЈА
Учествују: Војислав - Воја Жанетић, Гордана Милосављевић и аутор

Брендопедија је књига о настанку имена познатих светских компанија и њихових брендова. То је зборник од преко 400 занимљивих прича о начину на који су светски познате компаније добијале имена. Од почетка робно-новчане привреде до данас постоји преко милијарду разних брендова, имена, назива. Само мали број њих и данас нешто значи, а неупоредиво већи број је заборављен. Неки брендови су означавали, и још увек су синоними за трајне вредности. Они су заслужили да се од њих састави квалитетан каталог, један вид сведочанства времена (у коме је име онога што се куповало и купује, у огромној већини случајева, значило и значи више од имена самог купца).

Милан Миличић, MSc (1972, Београд) радио је на руководећим пословима продаје и маркетинга у компанијама ComTrade Group, Genel Group, Asus West Balkan, EUnet Group. Уједно је био новинар, уредник и водитељ на РТВ Пинк и БK ТВ. Тренирао је пливање, играо фолклор у АKУД Бранко Kрсмановић, бавио се манекенством. Пише колумне у стручним часописима.

 

Top