OTKUCAJ TEMPIRANOG VREMENA

Projekcija filmova Bojana Jovanovića

 

U razgovoru učestvuju: Božidar Zečević, Sava Trifković, Branislav Miltojević, Bojan Jovanović

 

‚‚Bojan Jovanović je sa četrdeset pet ostvarenja ostavio dubok trag u istoriji srpske i ex-jugoslovenske filmske alternative i jedan je od najreprezentativnijih stvaralaca Akedemskog filmskog centra Doma kulture Studentski grad. Njegovi filmovi su teški, otvoreni, polemički, kontemplativni i ne samo što izražavaju nekadašnji duh vremena, već otvaraju i mnoga pitanja vezana za pojavu i pojam modernog stvaralaštva, posebno filmskog. Zatim, Jovanović objektivom kamere sve vreme pokušava da sintetiše neke ključne trenutke razvoja društva i kulture u drugoj polovini prošlog veka u nas i, što je najbitnije ... sedamdesetih, odnosno početkom osamdesetih godina prošlog veka, inauguriše/uvodi film kao medij u kontekst nove umetničke prakse. Promoviše novi senzibilitet, a filmom nastavlja samoreferencijalno da artikuliše znanja iz sveta poezije i nauke/antropologije pre svega. " 

 

Iz knjige

Celuloidni zalogaji

Bojana Jovanovića

Branislava Miltojevića

 

TV JE BIOSKOP U KOJI ODLAZIM SEDEĆI U DVORIŠTU, 5', 1974, 8mm

EGZODUS, 6', 1976, 8mm

LENON, 1981, 16mm

DEVIČANSKI DAR, 15', 1982, 16mm

PREVIRANJE, 17', 1982, 16mm

PRAZNIK, 11' , 1983, 16mm

PRIZORI KOJI SU POJELI SEBE, 20' , 1984, 16mm

EMISIJA, 6' , 1986-7, 16mm

OTKUCAJI TEMPIRANOG VREMENA, 12' , 1988, 16mm

"/> Otkucaj tempiranog vremena
13. 4. 2011.| Akademski filmski centar

Sreda 13.4. u 20:00

Mala sala

Alternative film arhiv / Arhiv alternativnog filma i videa

OTKUCAJ TEMPIRANOG VREMENA

Projekcija filmova Bojana Jovanovića

 

U razgovoru učestvuju: Božidar Zečević, Sava Trifković, Branislav Miltojević, Bojan Jovanović

 

‚‚Bojan Jovanović je sa četrdeset pet ostvarenja ostavio dubok trag u istoriji srpske i ex-jugoslovenske filmske alternative i jedan je od najreprezentativnijih stvaralaca Akedemskog filmskog centra Doma kulture Studentski grad. Njegovi filmovi su teški, otvoreni, polemički, kontemplativni i ne samo što izražavaju nekadašnji duh vremena, već otvaraju i mnoga pitanja vezana za pojavu i pojam modernog stvaralaštva, posebno filmskog. Zatim, Jovanović objektivom kamere sve vreme pokušava da sintetiše neke ključne trenutke razvoja društva i kulture u drugoj polovini prošlog veka u nas i, što je najbitnije ... sedamdesetih, odnosno početkom osamdesetih godina prošlog veka, inauguriše/uvodi film kao medij u kontekst nove umetničke prakse. Promoviše novi senzibilitet, a filmom nastavlja samoreferencijalno da artikuliše znanja iz sveta poezije i nauke/antropologije pre svega. " 

 

Iz knjige

Celuloidni zalogaji

Bojana Jovanovića

Branislava Miltojevića

 

TV JE BIOSKOP U KOJI ODLAZIM SEDEĆI U DVORIŠTU, 5', 1974, 8mm

EGZODUS, 6', 1976, 8mm

LENON, 1981, 16mm

DEVIČANSKI DAR, 15', 1982, 16mm

PREVIRANJE, 17', 1982, 16mm

PRAZNIK, 11' , 1983, 16mm

PRIZORI KOJI SU POJELI SEBE, 20' , 1984, 16mm

EMISIJA, 6' , 1986-7, 16mm

OTKUCAJI TEMPIRANOG VREMENA, 12' , 1988, 16mm



Vrste materijala u arhivi: Fotografija Audio snimak

Signature: A/03-05/11, Ft/04/11